چالش سحرخیزی(۳). سحرخیز شوید تا کتابی به کودکی هدیه دهید.

یک گروه تلگرامی برای ایجاد عادت سحرخیزی تشکیل داده‌ام با قوانین و محدودیت‌های خاص خودش، برای بار اول نهایت تا بیست نفر را می‌توانم به این گروه اضافه کنم(البته اگر بیست نفر بشویم)، این گروه فعلا فقط هدف دو ماه فعالیت را دارد نه بیشتر.

ساعت بیداری افراد بنا به خواست خودشان است اما حتما قبل از ساعت ۶ صبح.

پیام سلام و احوال پرسی و شلوغ کاری را در این گروه نداریم.

بعد از بیدار شدن اجازه سر زدن به این گروه را نداریم(نمی‌خواهم اول صبحی درگیر تلگرام بشویم) و از ساعت ۱۰ صبح به بعد، اعضا می‌توانند به گروه سر زده و ساعت بیداری و خواب خود را وارد کنند، اگر بعد از بیدار شدن خوابتان برد، حتما باید ذکر کنید. تمام مدت دوماه را نیز باید پیام بگذارید.

فعلا خودم هیچ مقاله یا نکته مرتبط با سحرخیزی در این گروه قرار نمی‌دهم به جز همان ساعت بیداری و خواب.

دوستان خوبم، به ازای هر روزی که سرساعت بیدار شوید و بعد از بیداری نخوابید، مبلغی کنار گذاشته خواهد شد، در آخر این دو ماه، با مجموع آن مبالغ کتاب‌هایی خریداری شده و به کودکان اهدا می‌گردد و عکسی از کتاب‌های خریداری شده نیز در گروه قرار خواهد گرفت، پس به ازای هر روز که خواب بمانید، کتا‌ب‌های کمتری خریداری شده و به دست کودکان کمتری خواهد رسید.(مبلغ را شما پرداخت نخواهید کرد.)

در ضمن اگر فردی در تمام روزهای هفته به موقع بیدار شود یا حداکثر یکبار خواب بماند(یکبار در هر هفته) امکان کمک برای خریداری کتاب را دارد(در صورت تمایل)، در غیر این صورت نمی تواند کمک نماید.

خوب با همه‌ی این محدودیت‌ها و قوانین و کاستی‌ها اگر تمایل به عضویت در این گروه داشتید، زیر همین پست آی‌دی تلگرام خودتان را قرار داده یا ایمیلی که آن را چک می‌کنید و خودتان را معرفی کنید تا به گروه ملحق شوید، مشخصات شما در زیر این پست برای بقیه نمایش داده نخواهد شد.

روال پیام گذاشتن در گروه:

یک: ابتدا که عضو شدید خودتان را معرفی کرده(اسم یا فامیل یا هر دو) و ساعت بیداری که مدنظرتان است را بنویسید تا طبق آن روندِ موفقیت شما بررسی شده و میزان مبلغی که برای خرید کتاب به اسم شما کنار گذاشته می‌شود مشخص گردد.(این مبلغ را شما پرداخت نخواهید کرد.)

دو: در روزهای بعد، هر روز ساعت خواب و بیداری (اگر خوابتان برد هم حتما بنویسید)را برای گروه ارسال کنید.

پی‌نوشت: اگر ابهامی هست سوال کنید.

پست‌های مرتبط: چالش سحرخیزی(۱)چالش سحرخیزی(۲)

بعدا‌ نوشت: به خاطر تکمیل ظرفیت و نزدیک شدن به ایام پایانی فعالیت گروه، امکان کامنت گذاشتن برای این پست دیگر وجود ندارد.

27 دیدگاه برای “چالش سحرخیزی(۳). سحرخیز شوید تا کتابی به کودکی هدیه دهید.

    1. ظرفیت گروه دو هفته پیش کامل شده.
      و فقط سه هفته از فعالیت گروه باقی مانده.
      آی دی تلگرامتون رو بگذارید، اگر ظرفیت اضافه شد. اضافه اتون میکنم.
      و معرفی هم بفرمایید.
      مشخصاتتون در کامنت نمایش داده نخواهد شد.

  1. سلام.
    برای بار اول با وبلاگتون آشنا شدم و چقد خوشحالم از این آشنایی مبارک.
    من به واسطه شغلم تا حدودی ناچارم صبح زود از خواب بیدار بشم. اما به زحمت و با اخم از تخت دل می کنم. شاید یکی از عوامل نا رضایتی از شغلم همین صبح زود بیدار شدن باشه. هرچند که برای خیلی ها این یک توفیق اجباریه. می خوام دلم رو با سحر خیزی صاف بکنم. دوست دارم از این طرح شما کمک بگیرم. اگر قابل بدونید.
    @…

  2. سلام
    يكي از دوستان خوبم ( سينا شهبازي ) من رو با مقاله هاي خوبتون اشنا كرد نكته اي نظرم رو جلب كرد : شرطي شدن به بيداري سريع پس از شنيدن صداي زنگ
    ايده شبيه سازي شما هم واقعا كاربردي بود
    ممنون ميشم منم به گروه اضافه كنيد ايدي من :
    @…
    شاد و سحرخيز باشيد:)

  3. سلام لیلا جان
    خیلی ممنون بابت مطالب قشنگی که تو وبلاگت میزاری.
    من هم از بچه ای متمم هستم(از اون تنبلاش که تمرینا رو انجام نمیده :((
    خوشحال میشم اگر من رو هم به گروه تلگرامتون اضافه کنید.
    ایدی من هم : …@

  4. سلام. بسیار عالی. به موقع با شما آشنا شدم?لطفا من رو اد کنید
    ساعت بیداری من ساعت ۵ونیم
    @…

  5. سلام لیلا جان
    امیدوارم حالت خوب باشه.
    من هم میخوام وارد چالش سحرخیزی بشم.
    لطفا من توی گروه ادد کن.
    سپاسگزارم.

    علیرضا امیری

    ساعت ۶ و نیم (واقعا الان برام سخته که از این بیشتر بیارمش پایین 🙂 )

  6. ایده بسیار جالبی هست لطفا برای اینکه چکار کنیم که سحرخیز باشیم با کیفیت باشیم هم راهنمایی بفرمایید که چه مدت در طول روز استراحت داشته باشیم و چه زمانی از شب بخوابیم که سحر خیز باشیم وسحر که بیار شدیم چه کار بکنیم
    لطفا من رو هم اد کنید
    @…

  7. سلام
    امیدوارم مفید باشه
    لطفا من را هم به گروه اضافه کنید. ممنون @…
    ممنون از شما

  8. سلام ليلا جان
    چه فکر جالبي، خيلي خوشم اومد. هنوز هم ميشه به جمعتون کسي رو اضافه کنيد؟
    من خيلي وقته که حساب تلگرامم رو پاک کردم و از تلگرام استفاده نمي کنم. به جز ارتباط از طريق تلگرام راه ديگه اي داريد؟

    1. سلام
      بله امکانش هست.
      نه متاسفانه فقط در گروه تلگرام با دوستان هستیم، اگر بخاطر درگیر شدن در تلگرام میگید، تو گروه سحرخیزی، فقط بچهه‌ها میان ساعت‌هاشون رو اعلام میکنن و من تو فایل خودم وارد میکنم و هرازگاهی خبر میگیرم ببینم دوستان زنده هستند یا نه : D.
      یعنی خیلی وقت نمیگیره ازتون و همین دور هم بودنِ و اعلام ساعت فکر می‌کنم به دوستان یه حس رقابت و انگیزه برای بیدار شدن می‌ده.
      اگر می‌تونید با یه شماره که کسی هم نداشته باشه اکانت در تلگرام بسازید، اگر نه هم می‌تونید هر روز اینجا برای من کامنت بگذارید، هر چند نظر من روی همون تلگرام هست.

  9. سلام
    صبح ها بیشترین میزان تمرکز و یادگیری رو داریم و بهتره به مهم ترین کارهامون اختصاص بدیم تا اینکه صبحمون با کارهای اداری و شرکتی آغاز بشه.
    من هم خوشحال میشم در کنار دوستان برای سحرخیزی سعی کنم.
    آی دی تلگرام من: …@

  10. سلام
    چقدر ايده ي جالبي…
    من مدت زيادي هست كه تصميم گرفتم به سحرخيزي، حتي هر شب قبل خوابم برنامه اي براي صبح زود كه از خواب بيدار مي شوم ميريزم، ولي هربار با شكست رو به رو مي شدم و چيزي جز عذاب وجدان برايم نمي ماند. خيلي خوشحال مي شوم من رو هم به وارد اين چالش كنين.
    ممنون از همتتون?

    1. سلام
      آدرس آی دی تلگرامتون رو قرار بدید، به گروه اضافه اتون کنم.
      آی دیتون منتشر نخواهد شد.

    1. سلام
      ممنون. نه هنوز ظرفیت داریم و چون دوستان تازه اضافه شدند این چندروز که اجرا می‌شد به کنار، شروع چالش اصلی از شنبه است.

  11. سلام
    لیلا عزیز
    خوشحالم که چنین کار خوبی کردید.
    از طریق سایت سجاد سلیمانی عزیز با این چالش شما آشنا شدم.
    این اواخر چندین بار تلاش کرده بودم که سحرخیزی رو به عادت تبدیل کنم که جز در یک بازه یک ماهه ناموفق بودم.
    البته اصلی ترین علت این عدم موفقیتم این بود که تغییر ساعت خواب و بیداری، برنامه ها و عادت های دیگر ما رو دستخوش تغییرات زیادی می کنند.
    قبل از اینکه اینجا پیام بگذارم، نشستم و اثرات بیدار شدن دیر و زود رو لیست کردم. این که در هر حالت چه چیزهایی رو از دست می دهم و چه چیزهایی به دست میارم و اینکه زود بیدار شدن کدام یک از عادت های من را تغییر خواهد داد.
    در نهایت تصمیمم گرفتم من هم به این چالش بپیوندم. ممنون میشم بنده را هم در صورت امکان عضو گروهتان بفرمایید.@…
    امیدوارم نتیجه بگیرم
    ممنون از شما

    1. سلام
      خوش آمدید. انشاالله که دستاوردتون از این چالش بیشتر از هزینه‌هاتون یا متناسب با آن‌ها باشد.

  12. سلام لیلای عزیز
    چقدر پیشنهادت هیجان انگیزه، من تقریبا عادت به سحر خیزی دارم ولی هنوز نتونستم ساعت بیداریم رو فیکس کنم(من هم کمی دچار اختلال خواب هستم و گاهی به سختی شبها می خوابم) امیدوارم با این روش خوب شما همگی از نعمت پربرکت سحرخیزی بهره مند بشیم.
    آیدی:
    …@

  13. لیلا جان سلام،
    من پروژه جدیدی شروع کرده ام با محتوای آموزش زمان که به صورت تک موضوعی اما تخصصی قرار هست که بر روی موضوع زمان کار کنم و آموزش هایی ارائه کنم.
    سایتی هم به همین منظور ساخته ام که امیدوارم بعد از تکمیل شدن، بتوانم معرفی کنم

    یکی از پروژه های من سحر خیزی است که قرار است کارهای ویژه ای در آن صورت بگیرد.
    من علاقمند به این پروژه شما هستم، هرچند اختلال خواب دارم و عموما دیروقت می خوابم ولی تصمیم گرفته ام سحر خیز باشم.

    لطفا من را هم به گروه اضافه کنید. ممنون
    @….

    خیلی خوشحال میشم مجموع تجربیات دوستان را هم داشته باشم تا بعدا بتوانم استفاده کنم
    با تشکر سجاد سلیمانی

    1. سلام
      وبلاگتون رو دیدم و مباحث مربوط به زمان رو هم خوندم.
      امیدوارم با قدرت پیش برید.
      به گروه اضافه‌اتون کردم.

دیدگاه ها بسته شده.